Long taily: Prečo je tento typ kľúčových slov dôležitý pre SEO?
Tieto špecifické kľúčové slová sa oplatí mať zapracované v texte. Prečo? Long taily podporia vašu SEO stratégiu po viacerých stránkach. Podporia hlavné kľúčové frázy, prinesú relevantnejšie prekliky i samotných zákazníkov. Škoda to nevyužiť.
Čo sú to long taily?
Ide o špecifický typ kľúčových slov – viacslovné, konkrétnejšie, v porovnaní so všeobecnými výrazmi menej vyhľadávané. Práve ich presnosť a menšia konkurenčnosť sú ich najväčšími výhodami pri súboji na poli SEO. Myslite na to, že takáto skupina kľúčových slov má dokopy rovnako vysoké vyhľadávanie ako všeobecné kľúčové slovo.
Ako vyhľadávať long taily?
Najjednoduchším spôsobom, ako nájsť SEO long tail, je inšpirovať sa Google našepkávačom. Postačí, ak začnete písať súvisiaci výraz a tento jednoduchý nástroj vám ponúkne viaceré alternatívy v hornom okienku vyhľadávania a rovnako tak dole pod výsledkami vyhľadávania. Ide o konkrétne dopyty a otázky, ktoré ľudia kladú vyhľadávaču. Na long taily tiež natrafíte aj v SEO nástrojoch ako sú Google Adwords či Marketing Miner.
Prečo sa oplatí používať long taily?
Môžete vďaka nim dosahovať lepšie pozície vo výsledkoch vyhľadávania. Ľahšie sa presadíte s takýmto typom kľúčových slov a vaša cesta nahor nebude až taká náročná.
Ich konkrétnosť vám zabezpečí presnejšie zacielenie na potenciálnych klientov a tým pádom i vyšší konverzný pomer.
Longtailové kľúčové slová tiež posilňujú vašu pozíciu s hlavnými kľúčovými frázami. A ako sme už spomínali na začiatku, takáto skupina kľúčových slov vám v konečnom dôsledku prinesie čísla vyhľadávania pre dve či tri všeobecné výrazy.
Ďalšou výhodou je ich cena za preklik. Pri PPC reklamách oceníte, že vás budú stáť menej. Pri SEO stratégií skúste teda staviť aj na iné kľúčové slová. Ako vidíte, oplatí sa to po viacerých stránkach.
Ako najlepšie využívať long taily?
Určite s nimi počítajte pri tvorbe vlastných blogových článkov, vďaka nim následne potenciálnym zákazníkom poskytnete odpovede na otázky, ktoré si googlili.
Takisto ich používajte pri tvorbe popisov podstránok a produktov, vďaka čomu budete konkrétnejší a špecifickejší.
Používajte long taily ako podporu pre hlavné kľúčové slová v texte, v interných i externých článkoch a získate vyššiu návštevnosť, relevantnejšie prekliky, viac skutočne zainteresovaných zákazníkov.
Riešite otázku kľúčových slov na vašej stránke a zišiel by sa vám niekto na pomoc? Alebo si lámete hlavu nad inými problémami v oblasti SEO? Nech už je akokoľvek, neváhajte sa obrátiť na našich špecialistov. Využite našu konzultáciu zdarma a rozbehnite váš online biznis tým správnym smerom.