7 efektívnych spôsobov, ako rapídne zvýšiť návštevnosť webu

seoanalyzy 9. januára 2023 0 Komentáre

Chceli by ste sa konečne vymaniť zo zovretia nevýrazných nízkych čísel a pohnúť sa nielen pri návštevnosti smerom nahor? Čo vylepšiť na vašej stránke a akým aktivitám sa viac venovať? Zamerajte sa na content marketing, SEO články, podrobte web analýze kľúčových slov… Stavte na nasledovných 7 spôsobov a pozitívne výsledky na seba nenechajú dlho čakať.

Zdroj foto: Pexels.com

 

1. Používajte správne kľúčové slová

Na vašej stránke a v textoch majte vždy zapracované len naozaj relevantné vyhľadávané výrazy. Dospejete k nim na základe dôkladnej analýzy kľúčových slov. Pokiaľ máte obsahovo, resp. ponukovo bohatší web, spravte SEO prieskumy zvlášť pre každú oblasť. Následne pre ne vyberte tie top (s najväčším mesačným objemom vyhľadávania a s potenciálom pre rast pozície). Pokiaľ sa vám budú zdať niektoré kľúčové slová príliš konkurenčné, riešením sú longtaily. Môžete ich vytvoriť spojením dvoch silných výrazov, alebo staviť na to, čo ukazuje Google našepkávač.

 

2. Tvorte zaujímavý obsah

Zaujímavé články, pri ktorých nepôjde len o SEO úlohu pre Googlebota. Píšte o trendoch vo vašej oblasti, spovedajte odborníka, stavte na citácie, pridajte užitočné linky na pomôcky a nástroje, pohrajte sa s členením textu a jeho jazykom… 

V záujme content marketingu nemusí ísť len o klasické články alebo blogy. Môže to byť newsletter, návody, manuály, PDF-ko, či podcasty. Nech už sa rozhodnete pre akýkoľvek obsah, vždy sa doň snažte nejakým spôsobom zapracovať aj call-to-action smerujúci na váš web či e-shop s produktami / službami.

 

3. Pohrajte sa s title a meta description

Určite ste už počuli o tom, že je dobré mať pri každej podstránke vyplnené title a meta description. Možno ste to doteraz hádzali za hlavu ako zbytočnosť, ktorá vám len „zožerie” čas. No nie, skôr ich nevyplnenie vás oberie o potenciál návštev a konverzií. 

Tieto časti textu sa zobrazujú ako upútavky vo výsledkoch vyhľadávania. Treba si pri nich ustrážiť rozsah (60 znakov pri title a 150-155 znakov pri meta description), kľúčové slová a snažiť sa, aby používateľov naozaj nalákali na návštevu vášho webu.

 

4. Zapracujte na linkbuildingu

A nielen na tom externom, tvorenom najmä so zámerom stúpnuť v očiach Google, čo sa týka autority (doménová – DA, stránková – PA). Oplatí sa „popiplať” sa aj s internou pavučinkou spätných odkazov. Vďaka nej bude vaša stránka o niečo viac poprepájaná, prehľadnejšia a dostane používateľov cez prelinkované kľúčové slová v texte tam, kam sa pri svojom zámere chcú prekliknúť. A vy ich tam chcete mať tiež. Takto sa zvýši takisto čas strávený na vašom webe a stúpne počet konverzií.

 

5. Vytvárajte PPC kampane

PPC reklamy v Google vám vedia priniesť na vaše stránky skutočne relevantných používateľov a vo veľkom množstve. Okrem správneho výberu kľúčových slov do textov kampaní, vyplnenia nadpisov a popisov, nezabudnite tiež vybrať správne landing pages na presmerovanie používateľov k vašim produktom či službám. Dajte si pozor na to, aby ich na danom mieste naozaj našli.

 

6. Využívajte silu Facebook stránky a reklám

Pokiaľ pridávate príspevky na pravidelnej báze a používate tento kanál aj pre reklamy, ktoré efektívne cielite, viete dostať veľkú časť užívateľov na vaše webové stránky. Pri Facebooku sa oplatí využiť jeho naozaj detailné možnosti zacielenia. Facebook Business Manager má pre vás 3 druhy publík. Vlastné, lookalike a uložené, pri ktorom sa môžete zamerať na používateľov na základe polohy, jazyka, veku, pohlavia, vzdelania, postavenia či záujmov.

 

7. Budujte si vlastnú emailovú databázu kontaktov

Tento spôsob zvýšenia návštevnosti webu patrí k tým najefektívnejším a náklady zanedbateľné. Kedykoľvek niekomu z databázy môžete poslať informatívny, náučný newsletter či email s ponukou na mieru a je to. V priebehu niekoľkých minút si viete odsledovať nových návštevníkov či zákazníkov, ktorých ste získali email content marketingom. Za všetkým stojí zapracovaný odkaz na váš web, resp. call-to-action. Využite výhodu toho, že ľudia sú ustavične online a sledujú svoje emaily pre nárast vašej návštevnosti.

Tiež sa boríte s nízkymi číslami návštevnosti webu? Tým pádom postrádate aj želaný počet konverzií? Možno bude na vine zanedbanie niektorých z predchádzajúcich aktivít. A možno nejaká ďalšia chyba, ktorú odhalí až odborník. Obráťte sa na tých našich. Využite príležitosť konzultácie zdarma a spoločne si na váš problém posvietime. Vysvetlíme vám, čo sú kľúčové slová a pri čom všetkom ich môžete využiť, hlavné piliere content marketingu a prečo sú potrebné analýzy.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *